[gclUB-info] Idees per la reunió amb el rector

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dma Maig 31 21:54:59 CEST 2005

Hola a tothom de nou:
A veure els darrers dies he estat una mica "out" de la uni per problemes
de salut familiar, i per rematar-ho a casa se'm va morir l'adsl-router
per un raig la setmana passada (ja tinc un nou operatiu :-). I ja torno
a estar per aquí-llegint i responent correus (encara no per la uni, i
demà tampoc no aniré).

En/na Ignasi Labastida i Juan ha escrit:

> Posem això que ha enviat l'Antonio al wiki? I allà anem modificant?

Molt millor així com dius, Ignasi.

> El Xavi posa els permisos adients perquè només sigui visible pels
> membres del GCLUB?

Ja vaig configurar el wiki per que tots els usuaris del grup del gclub
del Tiki tingueu permisos d'administració de totes les pàgines wiki.
Aixi funcionem una mica més descentralitzadament. Compte amb lo dels
permisos de les pàgines: si poseu algun individual, com va passar el dia
de la reunió, manen elspermisos locals de la pàgina per sobre dels
globals configurat per tot el tiki. PEr tant, si poseu el permís que ho
pugui veure el grup "anonymous", tothom podrà llegir la plana, però
ningú que no tingui drets d'administració sobre el wiki no podrà editar
la pàgina, reanomenar-la, pujar fotos, adjunts, etc. És a dir, a més
d'assignar el permís per veure, cal assignar els altres permisos als
grups que volguem els tinguin (llevat dels que estem al grup "gclub" del
tiki, que a partir d'ara tenim tothom dret d'administració de totes les
planes wiki).

> [...]
> estudiants en format digital (gratuït) i paper
>
> S'ha ofert a la UB difents projectes:
> - Participació en el Campus DURSI
> - Col·laboarció amb el MIT per treballar conjuntament amb
> l'OpenCourseWare
> - Possibilitat de desenvolupar una distro de linux basada en Ubuntu i
> adaptada a la UB
>
> Caldria també emfatitzar que la migració a PL no és només canviar
> sistemes i programes sinó que cal un canvi de mentalitat i que cal una
> estratègia global de la casa. Cal tenir un sistema de suport i

Tinc les meves notes de la reunió a la uni. El dijous em miro la plana
wiki que s'hagi fet (Antonio, t'animes?, o Jordi, com a secre?, ...) i
poso allà les meves aportacions, a partir de les notes que tinc (lo de
les webs dinàmiques per als departaments amb PL, servidor d'aplicacions
estil gforge, etc.).
També pot estar bé citar (i dur) el document de la UdL sobre l'anàlisi
econòmica que els va suposar migrar a PL, etc. (el tinc  en paper per la
uni, però existeix un pdf per la xarxa).

Em semblen bé els comentaris que heu fet tothom (Antonio, Ignasi, Juan
Luis, ...)

Ja sabem alguna cosa de la possible cita amb el rector?
Acta?

Fins aviat,

Xavi

--