[gclUB-info] clients Blogger per publicar a la web directament

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 12:07:49 CEST 2005

Hola:

L'altre dia em demanava el Jordi com es podia publicar notícies a la web
del gclub directament des del vostre ordinador ( i en vaig informar una
mica llavors).

He explicat com es pot fer a:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=COM+publicar+via+clients+Blogger

Sobre tot , mireu de fer servir la codificació de caracters URF-8 si us
queden malament els accents (com t'ha passat en una de les proves que
has fet, Jordi). I les proves, millor fer-les a la bitàcola "prova", i
no a la principal pública nostre :-)

Evidentment, milloreu les instruccions com cregueu.... coneixement
"lliure" => permís lliure per proposar modificacions als documents...
pel que a mi respecte, com a mínim.

Xavi

--

Xavier de Pedro Puente