[gclUB-info] Projecte Eines TIC per a grups afins (tiki i llista)

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Dij Jun 2 12:24:07 CEST 2005

Hola a tothom de nou,
(tenia moltes coses pendents de fer i informar, sento que moltes arribin
de cop ara però bé...)

SObre allò d'oferir webs basades en tiki a grups afins, he incoporat a
la proposta llistes mailman (no recordo si jaho vaig dir l'altre dia a
la reunió). I mancava posar unes condicions per accedir a aquesta mena
de servei ofert des del gclub (gràcies a op.o). He fet una proposta a:
http://gclub.ourproject.org/tiki-index.php?page=gclUB.Projecte.+Eines+TIC+per+a+grups+afins

Us he informat (als que consteu com del grup "gclub" dins del tiki) via
missatgeria interna del tiki. Però envio aquest misatge per llista per
si no us heu assabentat (o no us ha arribat).

Que sapigueu que podeu configurar el vostre compte al tiki per que us
avisi per correu-e quan rebeu un missatge intern tiki de prioritat
superior o igual a un número d'una escala 1 a 5 (a "El meu Tiki >
Preferències") .

Ara si (crec), descanso del gclub per una estona i em vaig a altres
coses pendents meves.

Fins aviat,

Xavi

--