[gclUB-info] reunió amb el rector

Xavier de Pedro Puente xavidpaporthos.bio.ub.es
Div Jul 15 13:38:45 CEST 2005

Gràcies per informar, Lluïsa, i perdó per la impaciència, per la part
que em correspon.

Agrairia a tothom que anés infromant de l'estat de la qüestió de les
coses que porta entremans, i que a priori, són tasques de les quals
s'encarrega ell/a, etc. Així tothom sap com estan les coses, i no passa
el que ha passat ara, o ha passat vegades similars en el passat amb el
tema estatuts.

Xavi

En/na Lluisa Nunez ha escrit:

>Hola,
>a la secretaria del rector m'han dit:
>1. que el meu email (de fa 10 dies) el tenen pendent de contestar perquè
>l'agenda del rector està pleníssima i ens han de buscar una hora.
>2. que em trucaran per dir-me si ens donaran hora abans o després de
>l'agost.
>
>Paciència!

xavidpabio.ub.es // xavier.depedroaub.edu
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB (gclub)
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte UniWiki d'innovació docent