[gclUB-info] formulari sol·licitud persones sòcies del gclUB

Lluisa Nunez lluisanunezaub.edu
Div Jul 15 13:44:42 CEST 2005

Vale, és veritat, l'adreça queda lligada entre els dos registres (el
d'usuari tiki i el de formulari d'alta). Em sembla una mica excessiu
fer-los omplir tres formularis per donar-se d'alta completament. Pocs
que vindran...si nosaltres els posem massa obstacles...
Jo m'ofereixo a donar-los d'alta a la llista. Tant de bo vinguessin
tants usuaris nous que m'ofegués de feina per a donar-los d'alta.