[gclUB-info] cd's gclub

Dma Des 27 22:51:55 CET 2005

Hola a tothom:

Sobre el tema dels CD's, vaig deixar el 8 CD's que en tenia a la Lluïsa
(Lourdes, els té ells els 3 que has reservat).
I com encara no han pogut arreglar la grabadora+estampadora de CD de
l'altercoms (ex-infoespai), doncs encara no tenen llests els 50 CD's
restants que tenim encomanats.
Jo marxo demà passat fora de Barcelona i no tornaré a estar per aquí amb
ritme normal de feina fins la segona setmana de febrer (ara no sé si ja
ho havia dit això per llista però bé,  per si un cas ho dic, potser "de
nou"). Així, convindria que algú s'encarregues d'estar al cas de quan
els tinguin fets, per passar-los a recollir (aquests 50) i repartir-los
entre tothom per fer-los correr pels diferents campus, etc.  Ignasi
Tura? Lluïsa?...

Qui pugui, heu de parlar amb el Jose, del projecte "Duplica" d'Altercoms
(local fisic és a Infoespai, Plaça del Sol 19-20, baixos, com sempre).
Telf. 93 3907235 /36. Web: duplicaamoviments.net

Secre, Tresorera, altres... convoqueu les reunions que cregueu, i endavant !

Bé, fins aviat! (i bona entrada d'any, etc. :-)

Departament d'Ecologia - Universitat de Barcelona
xavier.depedroaub.edu // http://www.ub.edu/ecolo
---
http://gclub.ub.es - Grup pel Coneixement lliure a la UB
http://uniwiki.ourproject.org - Projecte d'Innovació Docent