[gclUB-info] Notificació de correu-e del Tiki

xaviausers.ourproject.org xaviausers.ourproject.org
Div Des 23 13:34:23 CET 2005

Un nou missatge ha estat escrit al fòrum: General

New topic: Jornades GNU/Linux Biblioteconomia
Autor: dgasacas7
Títol: Jornades GNU/Linux Biblioteconomia
Data: Dv 23 de Dec, 2005 [13:34]
http://gclub.ourproject.org/tiki-view_forum_thread.php?forumId=1&comments_parentId=177
Missatge:

Hola,

Soc nou pel grup. És el meu primer missatge al fòrum i, per tant, em presento. Em dic David Gasa i Castell. Soc estudiant de documentació i alhora alumne de la Lluïsa Núñez. Des d'ara farà uns dos anys soc, a més, usuari de GNU/Linux i m'agradaria que pogués organitzar-se a la Facultat de Biblioteconomia i Documentació unes jornades -tampoc caldria que fossin massa dies- dedicades a aquesta plataforma i que, a més, podrien coordinar-se amb les activitats que es planegen a matemàtiques, a inicis de març.

La meva idea consistiria, per una banda, en la realització d'unes demos del que avui per avui pot arribar a assolir GNU/Linux -com s'hi treballa i tipus d'aplicatius disponibles- i, en segon lloc, la organització d'una Linux Install Party -a poder ser, diürna-.

Les demos haurien de substituir al meu entendre les típiques conferències que solen organitzar-se en aquests casos a l'entorn del 'Programari Lliure' en general, com a tema, i a la seva difusió jurídica, legal, econòmica,.... Les demos serien com cursos d'usuari i administrador de GNU/Línux però sense l'explicació rigorosa donat que la meva idea és mostrar de què és capaç GNU/Linux.

Malgrat tot, agraïria tot el suport que el gclUB pogués prestar-me en la realització d'aquestes activitats i quedo a la vostra disposició en tot allò en qué pugui ser d'utilitat.

Molt cordialment,

David Gasa i Castell