{ Cafè dels aturats }Fwd: cafè dels aturats/des

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dil Mar 11 19:52:28 CET 2013

Hola,
La versió de la presentació del "Cafè dels Aturats" que vareu duu dijous
impresa és algun lloc de la wiki? perquè no l'he trobat i volia proposar
alguns petit canvis.
Besades,
Antònia

El 5 de març de 2013 13.07, Sonia i Lluís <soniailluisagmail.com> ha escrit: