{ Cafè dels aturats }Actualització i curso online Planes de Igualdad en las empresas

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dma Abr 30 17:56:11 CEST 2013

Hola,
Jo vos dec una actualització del meva situació laboral.
He canviat de cafè. Amb pocs metres de distància, he passat del cafè dels
aturats al cafè dels autònoms.
Des de fa dues setmanes soc sòcia del Bar Rita. El tema és que el soci del
meu company deixava el bar i com que jo seguia sense feina, vaig acceptar
aquesta convocatòria dels fets.
És a dir, que ara estic a full al Bar Rita. M'ho prenc com a una aventura
temporal, però almanco la temporada d'estiu estaré a jornada completíssima
en això.

Per tant, ara sí que deixaré de venir al cafè dels aturats. Seguiré els
mails i procuraré estar a l'aguait.
Per exemple, avui he vist aquest curs online de plans d'Igualtat a les
empreses que pot ser interessant per la consultora deformació

http://www.igualate.org/v_portal/informacion/informacionver.asp?cod=2852&te=2&idage=4108&goback=%2Egde_4805005_member_236560471

Endavant i el millor que sigui possible!

Besades,

Antònia
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu CafeDelsAturats-0001