{ Cafè dels aturats }Una consultora de formació interessant

Sonia i Lluís soniailluisagmail.com
Dil Abr 29 14:21:27 CEST 2013

Val, pues ja he vist qui són, un d'INTRESS i l'altre del PSOE (antic
candidat a la batlia de Palma, i ex director del Parc BIT, o la Fundació
BIT)

Bé, jo entenia que dia 1 no tendriem reunió, ja que és el dia del
treballador, inclús pels aturats.

En xerram

El 29 d’abril de 2013 13.20, fra campana <fra.campanaagmail.com> ha escrit: