{ Cafè dels aturats }{El cafè dels aturats} Informació rellevant per al Cafè dels aturats

María Estrella Rodríguez estrellita.rgagmail.com
Dma Des 11 11:08:33 CET 2012

Xavi, ets un crack! si a tot i m'interessa molt lo quedar per fer un petit
taller per fer servir la wiki. Per cert m'ha encantant el trailer de Et si
on vivait tous ensemble?.
Au vaig a estudiar francés que avui tenc examen!

El 11 de desembre de 2012 10:40, Antònia Amengual <aamengual3agmail.com> ha
escrit: