{ Cafè dels aturats }{El cafè dels aturats} Informació rellevant per al Cafè dels aturats

Antònia Amengual aamengual3agmail.com
Dma Des 11 10:40:21 CET 2012

Moltes gràcies, Xavi!
Me pareix beníssim la llista, la wiki, el projecte transitant i, la festa,
clar.
Pel que fa a les claus per accedir a la wiki, entenc que ens les donaràs
dijous, no?
Bsds,
Antònia

El 11 de desembre de 2012 9:27, Xavier Moyà <annabinnaagmail.com> ha escrit: