[Assecador3cruis-assemblea] Educació Prohibida

namonica at autistici.org namonica at autistici.org
Mon Aug 13 16:34:19 CEST 2012

Hola, a propòsit de la peli no m' he pogut contenir d'enviar aquesta
informació que em va arribar ahir i és que dijous que ve el projecte
Escola Activa la projecta a Es Reco de ses idees, filial de la secta
filonazi Nueva Acrópolis. Per ai algú no la coneix hi ha molta
informació per internet i Pepe Rodriguez, periodista, te varis libres
edittats sobre les sectes i bastanta experiència en com se les gasten.

http://es.wikipedia.org/wiki/Nueva_Acr%C3%B3polis

http://www.nueva-acropolis.es/filiales/boletines/trimestral/Boletin20081215.htm

http://www.pepe-rodriguez.com/Sectas/Casos/NA/Nueva_Acropolis_Livraga.htm

No sabem quina relació hi ha entre Escola activa y nueva acrópolis,
però el fet és alarmant i perillós.
Dèien de "boicotejar" l'acte, però projectar-la des de l'Assecador
també sembla bona idea.

Salut,

Mònica

A 13.08.2012 13:52, borja at moviments.net escrigué: