[Solar-general] reflexiones muy interesantes desde Venezuela

Diego Saravia dsa en unsa.edu.ar
Mar Jun 7 18:40:13 CEST 2005

On Tue, 7 Jun 2005 13:09:12 -0300, ACP - Ariel Alegre wrote
> Martín, quiero publicar este mensaje en el número de esta semana del
> Newsletter del Club de Programadores.
>
> Esta muy bueno!!!!
>
> Saludos cordiales
>
> Ariel Alegre

Seria bueno que incluyas la cita original de Bill Gates

http://portal.softwarelivre.org/news/2557
http://www.softwarelivre.org/news/2549

 "Although about three million computers get sold every year in China, people
don't pay for the software. Someday they will, though. And as long as they're
going to steal it, we want them to steal ours. They'll get sort of addicted,
and then we'll somehow figure out how to collect sometime in the next decade."

"Apesar de cerca de 3 milhões de computadores serem vendidos a cada ano na
China, as pessoas não pagam pelo software. Algum dia eles pagarão, no entanto.
Já que eles vão roubá-lo, nós queremos que eles roubem o nosso. Eles se
tornarão como que viciados, e então, de alguma forma, nós descobriremos como
cobrar por ele em algum momento da próxima década."

Bill Gates, Address to UW Quoted on July 20, 1998 in Fortune Magazine

dsa en unsa.edu.ar