[Tgnsensefils] Guifinet Sergi

Ferran Reyes fr.llibertariagmail.com
Diu Mar 14 22:58:26 CET 2010

Us enganxo el que m'ha contestat Sergi sobre el seu punt d'accés.

Hola,

doncs si, en tenia un i va arribar a estar operatiu en part algun
temps curt. El que passa que ara per ara el meu wrt54g el tenen
segrestat mons pares i poc puc fer :(

Gràcies per avisar. Si algun dia el recupero i em decideixo a tornar a
fer alguna cosa ja us preguntaré.

Salut,

2010/3/14 Ferran Reyes <fr.llibertariagmail.com>:
> Bones Sergi!
> Hem creat un grup d'interessats en portar a terme el projecte Guifi.net a
> Tarragona, de moment som 4 (hi ha un de Terres de l'Ebre que controla).
Hem

--
Sergi Nuez

--
Abans d'imprimir aquest correu, pensa si és realment necessari fer-ho: el
Medi Ambient és cosa de tothom.

http://www.ferranreyes.co.cc/
http://www.flickr.com/photos/ferranreyes/
Un document HTML ha estat eliminat...

Més informació de la llista de correu Tgnsensefils-xarxa