[Solar-general] [LUGAr-gral] Fwd: Fwd: [SasLibre] Fwd: [ALBASOL General] ubuntu ya no es aceptado oficialmente en los eventos       de software libre , link

Juan Carlos Gentile jucar en hipatia.info
Dom Jun 6 20:17:59 CEST 2010

(Mstaaravin)<cmiranda en ngen.com.ar>:
> [...]
      | Software Libre porque Ubuntu misma abandonó esa terminología: es Open
      | Source.
      |
      |      Se han perdido los ideales en desmedro de intereses comerciales.
      |

      |      http://www.ubuntu.com/
      |

      |      "Ubuntu is brilliant.
      |      It's no wonder our users ask how all this can be free. The
      | answer is simple.
      |
      |      1. It's open source.
      |      Everybody's doing it – from IBM to Google, Firefox to Wikipedia
      | – some of today's best software is based on open-source technologies.
      | Shared code, shared efforts, shared principles. No cost.

uh que asco, ´shared code´
busca en google,
http://www.google.com/search?q=shared+code&ie=UTF-8&oe=UTF-8 .
Lo primero que viene es de m$

z/j

--
Fingerprint = EBFC CDE9 E57C 3EAD 65B1  2A59 5364 48C8 EACF 7357
Public key = 0xEACF7357 at http://pgp.mit.edu