[Solar-general] suscripcion a berazateguilibre.org

Oscar Roberto Bastos orbastos en gmail.com
Mar Dic 21 20:10:41 CET 2010

DAEMON en rshg040.dnsready.net> wrote:
> [...]

me parece que la direccion de Gerardo Diaz
era esta: <gerardo.diaz en gmail.com>

R.

--

Oscar Roberto Bastos
Public key 0x460F8F1A at http://pgp.mit.edu

"Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited;
imagination encircles the world." A.E.