[Solar-general] duda con software libre desarrollado en universidades

Vie Oct 10 19:01:25 CEST 2008

no quiero ser pesimista pero

http://musica.unq.edu.ar/personales/odiliscia/software.htm

"All software downloadable here may be freely copied, distributed, and
/ or used *for academic and non-commercial purposes*."

:(