[Solar-general] USER Linux #2

Arturo "Buanzo" Busleiman buanzo en buanzo.com.ar
Dom Oct 10 00:29:02 CEST 2004

Seba, ya tenemos algo mas en comun! Que alegria :)

Felicitaciones.

--
Arturo "Buanzo" Busleiman - www.buanzo.com.ar - GNU/Linux Documentation
President, Open Information System Security Group - Argentina

FAN DE MARFIL - Power Rock Romantico - http://www.buanzo.com.ar/files/marfil/