[Solar-general] R en el INTA

Rafael Bidegain Rbidegain en hotpop.com
Sab Mayo 29 17:11:37 CEST 2004

no soy usuario de spss, pero entiendo que hace lo mismo que R.
esta descripcion del producto la baje de http://www.utexas.edu/cc/stat/software/spss/

SPSS (Statistical Package for the Social Sciences) is a data management and analysis product. It can perform a variety of data analysis and presentation functions, including statistical analyses and graphical presentation of data.

te parese que le diga a la persona que me consulto que puede evaluar R como alternativa?
/*Rafael*/