la FDL, era Re: [Solar-general] [Fwd: Software Libre]

Pablo De Napoli pdenapo en yahoo.com
Lun Dic 8 16:53:02 CET 2003

Fijense, sin embargo, que la Free Documentation License
es básicamente para documentación técnica. Las notas que
reflejan una opinión pesonal de los autores deberían considerarse
"Invariant Sections" en los términos de la FDL

ver sección 4.

"L. Preserve all the Invariant Sections of the Document, unaltered in their text and in
their titles. Section numbers or the equivalent are not considered part of the section
titles. "

Pablo De Nápoli