[OpenQueer] Open Queer 29 d'Abril!!!! Necessitem la vostra ajuda!!

JORDI GARCÍA ORTA grimgor22 en hotmail.com
Mar Abr 20 00:44:27 CEST 2010


El pròxim dia 29 d'Abril (Dijous), es realitzarà al CSO El Nido, el 5º Open Queer.

Com ja sabeu, l'Open Queer es un espai que volem construir-ho entre totes, així que estaria molt way que ens enviareu propostes de temes a parlar i així fer que siga més participatiu. No vos preocupeu si no eix el vostre tema propossat, el tindrem en compte per a les següents convocatòries.

Sobre els dies 23-24 d'aquesta setmana tancarem el tema per a fer els cartells i tal, així que a pensar cosetes i envieu-les abans per favor!!

També voliem informar-vos de que el dijous 6 de Maig, es ficarà la 2ª pel·lícula del cicle de cinema de Plàcida Flamingo, també al Nido, i també podeu proposar alguna peli que siga de temàtica LGTB-Queer (no val cinema comercial). Feu les propostes com a l'Open Queer, amb una setmana d'antelació per a que pugam fer el cartell.

Esperem les vostres propostes!!
Graciesss i besets!!!


PLÁCIDA FLAMINGO

                                                                                            _______________________________________________________________________________________________________________________________


El próximo día 29 de Abril, se hará en el CSO El Nido, el 5º Open Queer.

Como ya sabéis, el Open Queer es un espacio que queremos construirlo entre todas, así que estaría muy way que nos enviarais propuestas de temas a hablar y así hacer que sea más participativo. No os preocupéis si no sale vuestro tema propuesto, lo tendremos en cuenta para siguientes convocatorias.

Sobre los días 23-24 de esta semana cerraremos el tema para hacer los carteles y tal, así que a pensar costas y enviadlas antes por favor!!

También queríamos informaros de que el jueves 6 de Mayo, se pondrá la 2ª película del ciclo de cine de Plácida Flamingo, también en El Nido, y también podéis proponer alguna peli que sea de temática LGTB-Queer (no vale cine comercial).Haced las propuestas como en el Open Queer, con una semana de antelación para que nos de tiempo a hacer los carteles.

Esperamos vuestras propuestas!!
Gracias de antemano y besos!




PLÁCIDA FLAMINGO

                                                                                            

 		 	   		  
_________________________________________________________________
Aprende los trucos de Windows 7 con la gente que ya lo han probado Windows 7.
http://www.sietesunpueblodeexpertos.com/index_windows7.html
-------------- next part --------------
An HTML attachment was scrubbed...
URL: /pipermail/queerflamingos-openqueer/attachments/20100419/cf0ea6a5/attachment.htm 


Más información sobre la lista de distribución Queerflamingos-openqueer