[Psicologiauab-contactes] DOCUMENTS A DEBATRE AL PROPER CEUAB

Aglaia Bebbington García aglaiabg at hotmail.com
Thu Sep 27 21:23:03 CEST 2012

Hola a tots/es!

Us plantejo unes qüestions:

1. Al local tenim paper de pancarta, qui vulgui pot fer-ne i penjarles per la facultat. També hi ha folis impresos dina-4 que s'haurien de penjar.

2. Estaria bé que demà es fes algun passaclasses , sobretot a les aules de primer, per informar de l'existencia de l'assemblea i la hora i lloc on es realitza. Hem de petar-ho a l'assemblea de dilluns. Jo m'ofereixo per fer passaclasses de 8,30 a 10,30 però estaria bé que algu m'acompanyes. També es podria fer un altre de 10,30 a 12,30. Voluntaris poden respondre l'email.