[Psicologiauab-contactes] (no subject)

guillem palà nosàs guillem.uab at gmail.com
Wed Oct 10 17:56:16 CEST 2012

Ja ho tinc nanus (després d'alguns problemes logístics).
Ha quedat bastant extens pq hi he ficat detalls q m'han semblat
interessants tipo quan s'ha incorporat un peix gros al consell social i
coses aixi. Una idea q he tingut és, en comptes de fer un dibuix
supercurrat (q ns qui el podria fer), fer la cronologia i empegar els
panfletos de cada vaga/mani a la paret, on surten les raons i tal.

La veritat és que no em quedaré aquesta nit però si no podeu me'n podria
encarregar de fer-ho més endant (tipo la setmana q ve i tal). Si els hi
voleu passar el material als de primer per tal de que agafin un primer
contacte amb la realitat estaria wai.

Ens veiem dma al matí per informar de tot plegat!

El 10 d’octubre de 2012 17:25, Santi Pozo Baeza
<kovitch_bcn92 at hotmail.com>ha escrit: