[Psicologiauab-contactes] (no subject)

guillem palà nosàs guillem.uab at gmail.com
Wed Oct 10 11:31:24 CEST 2012

Estic treballant en la recerca d'informació per si voleu pintar el mural
del que vam parlar aquesta nit.
Han sortit coses molt xules i bastanta info.
Calculo q a primera hora de la tarda el podria tenir llest així q si voleu
pillar retoladors, perfecte.

Salut!

El 10 d’octubre de 2012 0:15, Judith Robles <yuyu_crazy at hotmail.com> ha
escrit: