[Psicologiauab-contactes] (no subject)

Francesc Dalmau Olive francesc.dalmau at e-campus.uab.cat
Fri Nov 30 19:09:07 CET 2012

Molt bons els dos videos!
Ken Robinson es un puto crack, i mes que parlar del TDAH (que tambe) ell es
un expert en el desenvolupament de la creativitat i ja fa molts anys que
critica el sistema public educatiu de la majoria de paisos occidentals.
Explica la relacio directa que hi ha entre escolarització i el
no-desenvolupament de les diferents capacitats creatives dels nens, i per
aixo planteja una reestructuració del model d'ensenyament (proposant que
s'adapti a les necessitats actuals i no a les necessitats de la
industrialitzacio de mitjans del segle 19). Hi ha una xerrada que crec que
es diu "Las escuelas matan la creatividad", tal cual ho deixa anar el tio.
mireu xerrades senceres perque son mooolt bones, i jo crec que esta molt be
i que pega molt amb l'assemblea, ja que parla de temes relacionats amb la
psicologia (creativitat i inteligencies multiples) i temes que serien més
propis d'assamblea estudiantil (o com s'hagi de dir) per la part de crítica
cap al sistema educatiu establert. Aixi que personalment em sembla molt
bona idea divulgar les idees i treballs d'aquest personatge.

bueno i no se si es exactament la idea que tenieu, pero una activitat que
podria estar força be és la de projectar un documental o xerrada en alguna
aula i fer-ne un posterior debat/coloqui, o fins i tot amb l'intervencio
d'algun professor entès en el tema que es tracti, o alguna cosa aixi...

per la resta només no he entes la que diu "aturada de classes per x motiu"
(quins motius podrien ser?)

Bueno, aviam si ho tireu/em endavant! ;)

El 29 de novembre de 2012 10:00, guillem palà nosàs
<guillem.uab at gmail.com>ha escrit: