[Psicologiauab-contactes] (no subject)

Sergio Martínez Martin sermartinez4 at gmail.com
Thu Nov 29 11:15:13 CET 2012

Ei gent!

Tot i que no tingui gaire dret a opinar perquè aquest curs no trepitjo gaire la uni em sembla molt bé el que esteu fent.

M'he llegit el document i penso que són molt bones iniciatives sobretot la del DSM-IV/DSM-V (futur).

Jo voldria dir dues coses:

1. Si algú vol afegir correus al grup de contactes que m'ho digui, me'ls envii, que jo m'en encarrego o en tot cas li dono a algú la contrasenya i li explico com va el sistema, és una mica complex.

2. Jo afegiria al document algún día per mobilitzar-se no només a nivel de facultat si no de tota la UAB.

Ho deixo caure, però això com vosaltres ho veieu… Molta sort i espero poder pasar-me una dia per l'assemblea.

Salut!