[Psicologiauab-contactes] (no subject)

Lídia Rius Bataller lriusb at hotmail.com
Wed Nov 28 01:51:47 CET 2012

Ieieieieiei jo estaré al matí, però a les 3 tinc classe fins demà bonaniiiiiiiiiiiiiiiiit

Date: Tue, 27 Nov 2012 23:55:38 +0100
From: guillem.uab at gmail.com
To: aglaiabg at hotmail.com
CC: psicologiauab-contactes at lists.ourproject.org
Subject: Re: [Psicologiauab-contactes] (no subject)

Ens veiem a ls 3 allà! ;D

El 27 de novembre de 2012 22:25, Aglaia Bebbington García <aglaiabg at hotmail.com> ha escrit:

Noiss avui ha sorgit la idea d'adaptar el classic calendari d'advent a la nostra facultat!! La idea seria que cada dia es prepares una petita accio per aixi anar mobilitzant a la peña i tal... la idea esta bastant mes desenvolupada pero estic a un altre ordinador i no tinc aqui el document!

La veritat es que es bastant curro i s'hauria de començar dilluns que ve.. ens hauriem de posar les piles! Dema sobre les 3 podem treballarho al local sino que cadascu digui a quina hora li va be i es pot quedar al local per anar fent feina!!

Vingaa vaa que la cosa sha de reactivarrrrr

Psicologiauab-contactes at lists.ourproject.org