[Psicologiauab-contactes] (no subject)

Aglaia Bebbington García aglaiabg at hotmail.com
Tue Nov 27 22:25:54 CET 2012

Noiss avui ha sorgit la idea d'adaptar el classic calendari d'advent a la nostra facultat!! La idea seria que cada dia es prepares una petita accio per aixi anar mobilitzant a la peña i tal... la idea esta bastant mes desenvolupada pero estic a un altre ordinador i no tinc aqui el document!

La veritat es que es bastant curro i s'hauria de començar dilluns que ve.. ens hauriem de posar les piles! Dema sobre les 3 podem treballarho al local sino que cadascu digui a quina hora li va be i es pot quedar al local per anar fent feina!!

Vingaa vaa que la cosa sha de reactivarrrrr