[Psicologiauab-contactes] Eleccions segona volta

Daniel Tenedor daniel.tej.tar at gmail.com
Mon May 28 00:05:24 CEST 2012

Jo també deixaria la demagògia de banda, i em fixaria en quin candidat s'ha
mostrat contrari a la pujada de taxes d'un 66% als estudiants de bon inici
i quin no. O quin candidat s'ha reunit expressament amb les assemblees del
campus i les ha convidat a participar en el procés de transformació que
necessita la UAB.

De tota manera, aquest no és l'espai per tenir un debat sobre això, dir-te
que estic molt informat, que porto becat a la UAB 4 anys i que algun dels
personatges que repeteix aquest any ha fet polítiques molt xungues cap a
treballadors i cap a estudiants.

Jo no entraré en si tu estàs informat o no, ja que considero que podem
tenir fonts o ideologies diferents.

Ens veiem a l'assemblea.

Dani,

El 27 de maig de 2012 23:25, Sergio Martinez Martin
<sermartinez4 at gmail.com>ha escrit: