[Psicologiauab-contactes] Eleccions segona volta

Daniel Tenedor daniel.tej.tar at gmail.com
Sun May 27 14:09:00 CEST 2012

Em sembla bé Alba. Tot i així val la pena saber que el candidat Sancho
proposa un equip de rectorat amb molts dels membres que ja estan al poder
(vicerectors), és a dir que sancho és del perfil Ripoll i se li donen molt
bé les tisores.

D'altra banda tenim el Solà que és molt difícil que guanyi sense un
recolzament massiu d'estudiants i pas i que es declarà en contra de les
retallades.

Recordem que si divendres tenim el senyor Solà com a rector ja no caldrà
parlar de vaga indefinida ni parar exàmens perquè tindrem un Rectorat afí a
la nostra causa i es podran explorar altres vies.

Una abraçada.
Dani