[Psicologiauab-contactes] CONSELL D'ESTUDIANTS DE L'AUTÒNOMA

anna martin tost namartint at gmail.com
Thu May 17 20:19:22 CEST 2012

---------- Missatge reenviat ----------
De: <namartint at gmail.com>
Data: 17 de maig de 2012 19:18
Assumpte: Re: [Psicologiauab-contactes] Debate elecciones
Per a: Carmen MoMo <selvazul at hotmail.com>

Hola familia! Respecte lo del consell d''estudiants de l'autonoma, jo m'he
compromes avui a l'assemblea a posar-me n contacte amb les 3 persones de la
junta, tinc els seus noms i cognoms pero no se com trobar el seu mail(creia
que a la web sortiria) us poso els noms(puc perquè son publics a la web) i
si algu de vosaltres teniu la manera de contactar feu-m'ho saber, sino
tambe ho demanare a deganat pero em fa por que el proces sigui molt lent..

Tambe una altra opcio es que les persones que aneu dema a la uni demaneu a
deganat el seu mail institucional..

Ja direu!
Noms:
Ariadna alarco piñol