[Psicologiauab-contactes] Séneca: CAF y Asamblea extraordinaria

Lídia Rius Bataller lriusb at hotmail.com
Wed May 16 23:12:55 CEST 2012

Ei divendres doncs hauriem d'anar algú de psicologia a lletres a la reunió de la vaga a les 2.30 no? Jo divendres seré a la uni si voleu puc anar, però demà no puc venir a l'assamblea perqe tinc dos examens seguits és a dir, impossible, si algú em passa mobil per saber qe em decidit i divendres anar a lletres us sembla?  venga piles piles!!!
Lidia.