[Psicologiauab-contactes] ASSAMBLEA EXTRAORDINÀRIA 22M, 24M I ELECCIONS RECTORAT + DINADA

Maria González Aran margonaran at gmail.com
Mon May 14 19:06:25 CEST 2012

Acta assemblea 14 de maig

Degut a la poca afluència (4 persones) es valora posposar-la i es
decideix convocar assemblea axtraordinària el dijous 17 de maig. Es
creu convenient fer-ne una aquesta setmana degut a la urgència
d'alguns temes com la vaga del 22M, les eleccions a rectorat  i la
festa de psicologia.

1. DISCUSSIÓ SOBRE LA ADHESIÓ O NO A LA VAGA DEL 22M, que comptarà amb
la participació de nombroses sectors educatius i la qual secunda la
PUDUP.

2. PREPARACIÓ DE LA FESTA DE PSICOLOGIA DEL 24M.

3. ELECCIONS AL RECTORAT DEL 24M.

El 14 de maig de 2012 15:03, laura escamilla <lauralauska at hotmail.com>
ha escrit: