[Psicologiauab-contactes] COMISSIÓ ACCIONS

laura escamilla lauralauska at hotmail.com
Tue May 8 19:02:04 CEST 2012

No crec  que pugui anar-hi, tinc classe a aquella hora... hmmm alguna hora explica'm les demés comissions i tal i qual haha
Date: Tue, 8 May 2012 15:22:16 +0200
From: andreuorra at gmail.com
To: namartint at gmail.com
CC: psicologiauab-contactes at lists.ourproject.org
Subject: Re: [Psicologiauab-contactes] COMISSIÓ ACCIONS

Ho trobo molt bona idea. No se si podré assistir-hi, confirmo més endavant, vaig de cul.

El 8 de maig de 2012 15:14, anna martin tost <namartint at gmail.com> ha escrit:

Hola família!
Des de comissió accions s'ha convocat el dijous a les 10h00 a davant de gestió.

Aquesta setmana hi ha la fira del postgrau a l'autònoma, demà matí i tarda hi haurà 2 xerrades generals sobre el funcionament del postgrau, i dijous una concretament a psicologia,

és a les 10h30 a la P-01 i allà s'informarà sobre els postgraus a la nostra facultat,
La idea és anar-hi, repartir una octaveta amb informacions econòmiques referents a aquest tema i agafar torns de paraula per a fer preguntes sobre aspectes que no creiem que elles tinguin pensat explicar-nos (sortides dels màsters, convenis, preus, objectius acadèmics... i sobre la marxa...)

com més persones poguem anar-hi millor, jo m'imagino que serà al voltant de 1 hora...
si podeu confirmar assistència per fer-nos una idea de qui serem millor

vagi bé!

Psicologiauab-contactes at lists.ourproject.org