[Psicologiauab-contactes] COMISSIÓ ACCIONS

anna martin tost namartint at gmail.com
Tue May 8 15:14:58 CEST 2012

Hola família!

Des de comissió accions s'ha convocat el *dijous a les 10h00 a davant de
gestió*.

Aquesta setmana hi ha la* fira del postgrau* a l'autònoma, demà matí i
tarda hi haurà 2 xerrades generals sobre el funcionament del postgrau, i
dijous una concretament a psicologia,
és a les 10h30 a la P-01 i allà s'informarà sobre els postgraus a la nostra
facultat,

La idea és anar-hi, repartir una octaveta amb informacions econòmiques
referents a aquest tema i agafar torns de paraula per a fer preguntes sobre
aspectes que no creiem que elles tinguin pensat explicar-nos (sortides dels
màsters, convenis, preus, objectius acadèmics... i sobre la marxa...)

com més persones poguem anar-hi millor, jo m'imagino que serà al voltant de
1 hora...

si podeu confirmar assistència per fer-nos una idea de qui serem millor

vagi bé!