[Psicologiauab-contactes] TAULA INFORMATIVA

guillem palà nosàs guillem.uab at gmail.com
Wed May 2 12:16:57 CEST 2012

Ei nanus! Algú té la contrasenya del compte de correu de l'assamblea?
Ho dic pq ara redactarem el mail per avisar a deganat del tema de la vaga i
estaria bé fer-ho des del mail de la assemblea, sense implicar a ningú
concret en possibles conseqüències.

Recordatori: awui a ls 7 taller d'assemblearisme + dormida.

El 2 de maig de 2012 9:49, anna martin tost <namartint at gmail.com> ha escrit: