[Psicologiauab-contactes] Fwd: Vaga dia 3

Daniel Tenedor daniel.tej.tar at gmail.com
Tue May 1 19:47:51 CEST 2012

Hola a totes,

Jo demanaria que es reservessin aquestes necessàries discussions per
l'assemblea, més que res per no omplir els correus de discussions que no
arribaran a bon port precisament pel medi en el que s'estan portant. No ens
veiem les cares, no interpretem els to de discussió, etc.

Solidaritat, comprensió, diàleg i respecte. Les desqualificacions personals
són targeta vermella.

Dani