[Psicologiauab-contactes] Benvinguts a l'Assemblea de Psicologia!!

Josep Mª Vilaseca Espasa jmvilasecaespasa at gmail.com
Wed Mar 28 22:31:59 CEST 2012

Jo no vai poder assistir a l'assemblea de dilluns, espero que en breu es
puguin anar penjant les actes, què es va decidir a l'assemblea en relació a
la manifestació? S'hi anirà per poc que es pugui en bloc -assemblea psico-?
o cadascú amb els seus col·legues?

El 28 de març de 2012 21:49, Alba Calvo Padrós
<albeta87_bcn at hotmail.com>ha escrit: