[Psicologiauab-contactes] Firmes online

Judith Robles yuyu_crazy at hotmail.com
Tue Jun 19 18:11:35 CEST 2012

ei avui ens hem trobat (sobretot a la tardA) q erem poques, si més no, tota l'estona les mateixes persones a la paradeta d recollir firmes...aixi q us demano encoratjadament q demà vingueu moltes (si us ho podeu permetre, clar) per col·laborar en estar a la paradeta i tal..q cansa però es fa divertit amb els petardus i taaal..val?

PD: els torns són d'1h desd les 8 fins les 20h.

vinga! ens veiem demà! :)