[Psicologiauab-contactes] MANIFEST RECOLLIDA DE FIRMES!

Sergio Martínez Martin sermartinez4 at gmail.com
Sun Jun 17 23:43:49 CEST 2012

Hola gent,

he trobat forces pàgines per fer petitions de firmar propostes. La més fiable que he trobat és la de change.org però el pel que he observat per defecte estan establerts les dades que s'ha de posar i crec que no es podrien afegir més com si ets estudiant o professor o el NIU.

De dades posa les següents: nom i cognom, email, direcció, localitat, pais, i codi postal.

Com ho veieu?