[Psicologiauab-contactes] DIMARTS 12

Santi Pozo Baeza kovitch_bcn92 at hotmail.com
Tue Jun 12 17:42:55 CEST 2012

Hola a tots/es
Ja he creat l'evento al facebook de l'assemblea. Si algú vol canviar res o té alguna suggerència al respecte que m'envïi un mail, si us plau. Per cert, m'heu d'ajudar a convidar gent a l'evento, i si podeu, suggerir el facebook de l'assemblea com amics a tota la penya del grup 'Psicòlegs', ja que ens han vetat 7 dies sense poder agregar gent...
Santi
Salut i força!!
PD: Avui no em podré quedar, però m'agradaria estar informat de tot, i així jo mateix o el Sergio podem anar informat des del perfil. Per cert, com porteu el document de les signatures?Trobo que seria convenient començar com abans millor, i organitzar a quina adreça arribaran els mails amb les signatures, qui s'encarregarà d'imprimir i fer-ho també en format físic, etc. (jo m'ofereixo).