[Psicologiauab-contactes] DIMARTS 12

Maria González Aran margonaran at gmail.com
Tue Jun 12 17:15:22 CEST 2012

Jo vaig prendre acta però l'he d'acabar de passar i no la tinc al meu
ordinador... aviam si ho puc fer entre aquesta nit i demà!
El tema principal que es va parlar va ser el de fer una recollida de firmes
entre alumnat per tal de demanar una junta extraordinària i el no tancament
d'actes. Aquests dies s'està treballant en tot això i en principi dijous
(assemblea extraordinària) s'aprova el manifest i es comencen a recollir
firmes fins la setmana que ve. Per altra banda també es va parlar de fer
campanya entre els nens de la sele, amb pamfletos, pancartes etc.
Ale, ens veiem aquesta nit!

El 12 de juny de 2012 16:34, Sergio Martínez Martin
<sermartinez4 at gmail.com>ha escrit: