[Psicologiauab-contactes] informes que arriben PUDUP

Marc Bria Ramírez marc.bria at uab.cat
Tue Jun 12 12:20:10 CEST 2012

Hola,

Sóc en Marc, PAS de psicologia social.

Maria, una correcció sobre el que comentes: ETSAB (Arquitectura UPC) i
ETSEIB (Escola Tècnica Industrial UPC) han aprovat NO tancar actes.

Aprofito el mail per a agrair-vos a tots i totes la feina que esteu fent
per a tirar endavant una assemblea a psicologia sense distinció entre
estaments. Tot i que per motius d'horaris ho tinc molt complicat per
assistir-hi penso que és un espai imprescindible que esteu construint
molt be.

Gràcies,
m.

Al 09/06/12 20:31, En/na Maria Mena ha escrit: