[Psicologiauab-contactes] informes que arriben PUDUP

marti perez gisbert apusapus20 at hotmail.com
Sun Jun 10 01:03:33 CEST 2012

Companys/es,
Aquesta setmana no hi haurà classe a la facultat, motiu pel qual se'n pot veure ressentida l'assamblea amb poca participació el dilluns. Crec que si som pocs no serà prou representativa, potser no s'hauria de fer.D'altra banda el tema del tancament d'actes i altres accions (informació sobre tancament actes, sol·licitud massiva beques) són punts que ens urgeix resoldre ja que només disposem de dues setmanes de classe.
Com més gent vingui dilluns més mesures podrem plantejar. Si algú creu que no val la pena reunir-se que ho digui aviat. (jo vindré, però si hem de ser menys de 15 potser no té sentit convocar-la)