[Psicologiauab-contactes] Eleccions segona volta

Sergio Martínez Martin sermartinez4 at gmail.com
Sat Jun 2 13:32:32 CEST 2012

Hola, asir vais tenor el plaer de parlar amb estudiants de l'etsav de Sant Cugat. Em van explicar una mica per sobre tot lo de tancament d'actes. El que han fet, per fer-vos 5 cèntims, es realitzar assamblees junt amb professors associats i no associats, PDI i PAS. Han intentat buscar el major recolzament possible tant d'alumnes com de professors. Posteriorment, han realitzat el referedum, tot això, tenint en compte, a la gent que acaba la carrera, erasmus i séneca. AL referedum va sortir un SI amb un 85% aprox de recolzament. Ara la proposta de no tancar actes ha passat a la junta i dilluns decidiran si definitivament les tanquen.

Aquí teniu més info de com ho han fet http://comunitatetsav.wordpress.com/category/general/

Va gent que si ens organitzem podem fer-ho!!