[Psicologiauab-contactes] VAGA 3 DE MAIG

Sergio Martínez Martin sermartinez4 at gmail.com
Thu Apr 26 17:04:20 CEST 2012

holaaa,

com va?

He actualitzat el blog! He afegit l'acte de l'última assemblea i la convocatòria de vaga.

He pensar que podríem fer un blog més dinàmic, és a dir, no només utilitzar-lo per a penjar els actes de les assemblees si no per a informar de la situació de la uab (com el que ha explicat la sonia sanchez a la xerrada, algú sabria explicar-ho i passar-m'ho per penjar-ho?)
També fer altères cosse com penjar vídeos o textos que concienciin més i es així es creii un blog més creatiu.

Què us sembla?

Per altra banda…

la vaig liar una mica amb el blog i com que jo ja tinc un no podia ficar el meu compte de mail i suposadament vaig posar el compte del mail de la uab.

Resulta que, vaig cometre l'error de tenir plena confiança en la meva memòria i escriure un correu de la uab que no era exactament el meu però que si tenia el meu nom i cognom.

Resumint, el mail amb el que he creat el blog no és meu però si que es pot canviar.

La cosa és que, jo no el puc canviar i era per si algú s'oferia per posar el seu correu en comptes del correu "inventat" i així no tenir problemes.

No sé si m'he explicat amb claredat… espero que si.

Salut!