[Psicologiauab-contactes] VAGA 3 DE MAIG

Maria González Aran margonaran at gmail.com
Tue Apr 24 08:40:32 CEST 2012

Bon dia! Ahir quan es va acabar l'assemblea em van avisar uns de
lletres que la CAF havia convocat un comitè de vaga just a aquella
hora i hi vaig anar per enterar-me una mica de com anava tot. Al final
hi havia molt poca gent per un problema que havien tingut amb el
correu i van decidir aplaçar-ho a demà, junt amb el comitè de
mobilitzacions. Es realitzarà a les 14.30 al local de lletres. Jo no
hi podré anar, però crec que estaria be que algú de nosaltres hi anés!
A més, també han fet un cartell per la vaga que crec que podriem
fotocopiar i utilitzar osigui que ja no caldria que ningú s'ocupés de
fer-ne un!
Crec que ja està tot dit.... Fins dijous!