[P2P-es] HangOut sobre inteligencia colectiva y prácticas colaborativas en el mundo rural

Nicolás Ballesteros nicolasballesteros en gmail.com
Jue Sep 12 08:09:05 CEST 2013

@EmilioVelis

I can help with the Spanish-English translation... if someone share
the highlights
of the hangouts, we can translate it and share with non-Spanish speaker...

Let me know!!!

Best wishes

Nico