[Musix-usuarios] ¿no sugieren programas para Musix 3.0?

Carlos sanchiavedraz csanchezgs en gmail.com
Vie Sep 10 10:32:19 CEST 2010

BigBand - composing music for small ensembles

http://members.chello.nl/w.boeke/bigband/index.html

El 8 de septiembre de 2010 19:23, Carlos sanchiavedraz <csanchezgs en gmail.com

--
Carlos sanchiavedraz
* Musix GNU+Linux